>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

  • Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

  • EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

    Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

    Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

    Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

Fortuna bonus

Zablokowane konto paysafecard

ranczo0123 489,3K

ranczo0123

ModTeam
Członek Załogi
Witam. Przekroczylem limit na moim koncie paysafecard i wywalilo mi blokade. Nie moge korzystac z konta az do czasu zweryfikowania konta. Problem w tym ze dokumenty wyslalem im od razu z poziomu mojego konta a minal juz ponad tydzien i zero odzewu. Pisalem tez tradycyjnego maila na ich adres i tez nic. Widze, ze maja numer telefonu do kontaktu ale patrzac po tym jak wyglada domyslam sie, ze nie jest to support po polsku wiec z moim kulawym angielskim raczej sie nie dogadam. Mial ktos tez taki problem? Zawsze tak fatalnie dlugo ogarniaja takie sprawy? ;)
 
Semtex 249,8K

Semtex

Użytkownik
Ja od jakiegoś roku już mam z tym problem i cały czas jest informacje po zalogowaniu, że dokumenty nieczytelne. No i powiem szczerze, że już sobie to odpuściłem, ogólnie lipna sytuacja jest z tym PSC nawet depo na Skrilla nie chce puścić tylko trzeba się logować albo podawać dane.
 
ranczo0123 489,3K

ranczo0123

ModTeam
Członek Załogi
Ja od jakiegoś roku już mam z tym problem i cały czas jest informacje po zalogowaniu, że dokumenty nieczytelne. No i powiem szczerze, że już sobie to odpuściłem, ogólnie lipna sytuacja jest z tym PSC nawet depo na Skrilla nie chce puścić tylko trzeba się logować albo podawać dane.
O kurcze to ladnie. To mnie pocieszyles :cwl: Przekroczylem limit miesieczny ale czy w nowym miesiacu jak limit sie zresetuje to bede mogl te pieniadze wyjac czy tez ciagle beda zablokowane ze wzgledu na weryfikacje? ;)
 
Semtex 249,8K

Semtex

Użytkownik
Przelać się będzie dało np na Skrilla tylko nie wiem czy też Ci nie wyskoczy ta weryfikacja i bez tego mogą nie puścić. Za to do Polskich firm na pewno przejdzie bo raz jak już straciłem nadzieje na zrobienie czegokolwiek z środkami z MYPSC to przelałem do STS&#39;u i od nich na konto ????
 
lord-of-the-pyramid 26

lord-of-the-pyramid

Użytkownik
Witam. Przekroczylem limit na moim koncie paysafecard i wywalilo mi blokade. Nie moge korzystac z konta az do czasu zweryfikowania konta. Problem w tym ze dokumenty wyslalem im od razu z poziomu mojego konta a minal juz ponad tydzien i zero odzewu. Pisalem tez tradycyjnego maila na ich adres i tez nic. Widze, ze maja numer telefonu do kontaktu ale patrzac po tym jak wyglada domyslam sie, ze nie jest to support po polsku wiec z moim kulawym angielskim raczej sie nie dogadam. Mial ktos tez taki problem? Zawsze tak fatalnie dlugo ogarniaja takie sprawy? ;)
Mi 2 tyg weryfikowali skrill, dopiero po mailu na help@ łaskawie zweryfikowali. Trzeba czekać
 
ranczo0123 489,3K

ranczo0123

ModTeam
Członek Załogi
Ja od jakiegoś roku już mam z tym problem i cały czas jest informacje po zalogowaniu, że dokumenty nieczytelne. No i powiem szczerze, że już sobie to odpuściłem, ogólnie lipna sytuacja jest z tym PSC nawet depo na Skrilla nie chce puścić tylko trzeba się logować albo podawać dane.
Kto ma problem z tymi oslami z paysafecard to podpowiadam. Napiszcie im na facebooku wiadomosc prywatna. Normalnie po polsku odpowiadaja ale oczywiscie tez ze 2-3 dni bedziecie musieli poczekac.
 
Do góry Bottom