>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

weyfikacja konta neteller

tackles 2

tackles

Użytkownik
witam,
mam problem z weryfikacja konta, wyslalem im skan dowodu i go zatwierdzili,
problem pojawia sie z drugim dokumentem.
Wysłalem im opłaty za telefon komórkowy&lt;abonament&gt; ,na ktorym byl podany moj adres itp ale go odrzucili gdyż napisali ze musi to byc linia naziemna, wyslalem im skan oplaty za gaz na ojca,ktory ma takie samo nazwisko i adres lecz odrzucili gdyż dane sie nie zgadzaja, w sumie to i sie nie dziwie,ale sprawdzaja adres ,ktory jest taki sam, wysłalem ze szkoły potwierdzajacy dokument o tym ze jestem studentem ,ktory droga listowa przyszedl na moj adres, nastepnie wyslalem z policji dokument zatwierdzajacy ,ze odbywalem tam staż,ale tez odrzucili, posiadam konto internetowe w banku i wyslalem im dupikat skanu wygenerowanego z wlasnego komputera z przelewu zrobionego przeze mnie.

jakies jeszcze opcje mam?
jeszcze jedno pytanie czy bez weryfikacji moge otrzymac wyplate na te konto i np przelac je na betgun i wyplacic?
 
V 0

vvojtaszek

Użytkownik
ta weryfikacja konta neteller jest straszna.. spróbuj im wytłumaczyć że to są jedyne dokumenty jakie możesz im wysłać, wysłałeś już tyle że powinni potwierdzić dane... napisz żeby jeszcze zadzwonili ( o ile jeszcze tego nie zrobili ) , w MB np możesz dokonywać wpłat/wypłat bez weryfikacji konta wystarczy weryfikacja konta bankowego/karty na która ma iść przelew
 
artur202 4

artur202

Użytkownik