>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
Fortuna bonus

Turniej Finałowy: 23 Sierpnia 2006

Status
Zamknięty.
al_capone 29K

al_capone

Gangster
Może nie znam się za bardzo na siatkówce, ale często oglądam i mniej więcej się orientuje.

Moim zdaniem:

Brazylia - Bułgaria 1
Bułgaria awansowała tylko, dlatego, że miała słabą grupę. Teraz trawili na Brazylię, która jeszcze nie przegrała w LŚ meczu. Moim zdaniem tutaj jest pewna 1. Brazylia to renomowana &quot;firma&quot; i gładko, 3-0 wygra pojedynek.


Francja - Włochy 1

Drużyny te spotkały się już czterokrotnie w grupie C. Bilans spotkań 3-1 dla Francuzów. Włosi nie powinni grać w turnieju głównym, ale dostali dziką kartę. Na pewno będzie to ciekawe spotkanie, które moim zdaniem wygrają drużyna Francji 3-2. Włosi u siebie, ani razu nie pokonali gości.
 
daimler 14

daimler

Forum VIP
Brazylia - Bułgaria typ: 1 ⛔ ????

Zgadzam sie co do tego typu z Marcinem :) Brazylijczycy to świetny zespoł i głowny kandydat do wygrania Tegorocznej Ligi Światowej! Nie przegrali żadnego spotkania, natomiast Bułgarzy wymeczyli wyjscie z grupy wygrywajac z Kubą róznica bodajze 2 setów... Bułgarzy maja stary sklad ,za stary.... Chociaz graja tym skladem od wielu lat,jednak to juz nie ta energia nie ta moc by pokonywac najlepszych :] Bułgarzy moga urwac seta no góra może 2 ale wtedy Brazylia musiała by grac fatalnie.
 
daimler 14

daimler

Forum VIP
Rosja - Serbia i Czarnogóra typ:1 ✅