>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

• Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

• EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

ShavPoker FREE $5:

Status
Zamknięty.
suchoparek 1,8K

suchoparek

Użytkownik
Nowy room w sieci Everleaf Poker Network
Dla wszystkich,ale nie wiem,jak dlugo potrwa promocja.
Ja dostalem.
Czas oczekiwania o 48h [dni robocze]
Welcome ShavPoker and a FREE $5!
I have set up a special $5 no deposit bonus for all members (USA included) at ShavPoker! Based on the Everleaf Poker Network, ShavPoker is one of the newest poker rooms available. As with all the Everleaf rooms, all processing is done by Everleaf and feature Visa for USA players, UseMyWallet/QuickTender and PicClub is also available. You will also earn 40% rakeback that is paid weekly!
How to get your FREE $5:

1. Click here to open an account (We will be having some games soon, be certain to use our link so you are sure to get in on the games and get your $$)
  2. Register your account and ask support and send your player name to [email protected]
  3. Get your 40% Rakeback,

Please allow 24-48 hours for your no deposit cash to be added to your account.

suchoparek 1,8K

suchoparek

Użytkownik
Dear Pxxxxxxxxx,

This is to confirm that a IAT transfer has been made to your account and you can start playing immediately.
Transfer details:

pokersupport
TO:
Pxxxxxxxxx
Amount: $ 5.00 Transaction: 5961522
Please note that you are allowed to initiate an inter-account transfer (IAT) or cashout only after 10% of the received amount has been earned in PokerPoints. For example, if you have received $100, you must earn at least 10 PokerPoints before initiating an IAT or cashout.
Best regards,
Tara
[email protected]
You are receiving this message because you registered an account or expressed an interest in ShavPoker.
If you wish to be taken off our periodic mailings, simply reply to this message and type &#39;Remove&#39; in the subject line.
If you have any questions please contact us at: [email protected].

suchoparek 1,8K

suchoparek

Użytkownik
czyli niby na 100$ tylko 10 punktów?Dobrze zrozumiałem?
Nie.
Jeśli otrzymasz $ 100, musisz zdobyć co najmniej 10 PokerPoints [10%]-czyli dostales 5$ wiec musisz ugrac 0,5 pkt by wyplacic.
Minimalnawyplata to 20$
Najwiekszy ruch w tej sieci jest wieczorem.
Rano ciezko o zapelnione stoliki

mark 2,3K

mark

Forum VIP
Tak jest zawsze przy transferze $$$ w tej sieci ,ale nie sadze by tylko to bylo warunkiem wyplaty z tej promocji ;)

suchoparek 1,8K

suchoparek

Użytkownik
Wlasnie sie dowiedzialem ze promcja wazna do 31.01.2011
lub zostanie odwolana w przypadku zakladania mulikont [czego mozna bycpewnym,jak dzieci wroca ze szkoly]

D 18

diego18

Użytkownik
Nie.
Jeśli otrzymasz $ 100, musisz zdobyć co najmniej 10 PokerPoints [10%]-czyli dostales 5$ wiec musisz ugrac 0,5 pkt by wyplacic.
Minimalnawyplata to 20$
Najwiekszy ruch w tej sieci jest wieczorem.
Rano ciezko o zapelnione stoliki
Nie wydaję mi się by tylko takie warunki były,no ale zobaczymy ????

Mnie tez nie,ale takiego maila dostalem

D 18

diego18

Użytkownik
To mi odpisali ????
Thank you for contacting us.
I have checked your account and the code you entered, &quot;5free&quot;, is an affiliate code.
If you were informed that the code contains a bonus, you will need to contact your affiliate captain, on the site or forum where you have seen this promotion advertised as this is not a bonus that we are offering.
I wish you best of luck at the tables and if you will have any other questions, don&#39;t hesitate to contact us again, we will be ready to assist.

S 22

sebdra

Użytkownik
u mnie to samo co ja mam im odpisac teraz
Hello sebastian,
Thank you for contacting us.
I have checked your account and the code you entered, &quot;5free&quot;, is an affiliate code.
If you were informed that the code contains a bonus, you will need to contact your affiliate captain, on the site or forum where you have seen this promotion advertised as this is not a bonus that we are offering.
I wish you best of luck at the tables and if you will have any other questions, don&#39;t hesitate to contact us again, we will be ready to assist.

mark 2,3K

mark

Forum VIP
Kod nie ma nic do tego .Zobaczyli ile osob sie rejestruje i znalezli sobie wymówke by kasy nie dopisywac .Wczesniej nie mialo znaczenia z jakim kodem sie kto zarejestrowal i dodawali 5$ .
Moze jakis freeroll przynajmniej zrobia to wtedy w tej sieci jest tak,ze tylko osoby,ktore uzyly danego kodu go widza i moga grac

suchoparek 1,8K

suchoparek

Użytkownik
Status
Zamknięty.
Do góry Bottom