>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Expekt - niesłusznie zablokowane konto :(

uzytkownik-135422 21

uzytkownik-135422

Użytkownik
Witam serdecznie wszystkich forumowicz i mam nadzieję support Expektu.

Sytuacja wygląda w ten sposób:

1. Wczoraj zarejestrowałem się na stronie Expekt chcąc skorzystać z bonusu powitalnego cashback 222 zł oraz z chęci poznania innego bukmachera od Unibetu (tylko tam mam konto). Oczywiście było to moje pierwsze konto w tym serwisie.

2. Po udanej rejestracji od linku polecającego od znajomego i po zalogowaniu od razu zweryfikowałem swoje konto udostępniając swój dowód osobisty.

3. Po chwili otrzymałem informację na @, że konto jest pozytywnie zweryfikowane ????

4. Następnie napisałem do Pani z chatu czy muszę bonus jakoś aktywować czy mogę już grać. Otrzymałem odpowiedź, że bonus jest aktywny i mogę grać. Mam tę rozmowę na swoim @.

5. Oczywiście puściłem kupon z trzema typami, który niestety nie wszedł (Sevilla wtopiła dzisiaj z Gijon ???? )

6. Chciałem dzisiaj zobaczyć czy otrzymałem zwrot cashback i chciałem też przetestować stronę mobilną i aplikację mobilną na telefonie, jednak otrzymałem informację, że moje konto jest zablokowane.

7. Z informacji na chacie dostałem informację, że blokada wynika z próby wyłudzenia bonusu. Moja mina w tym momencie :OOOOO. Poczułem się jak niesłusznie skazany na śmierć oczekujący na wyrok.

8. Jako powód podano mi ten punkt regulaminu:
&quot;4.5. Expekt zastrzega sobie prawo do zamknięcia Konta z zachowaniem jego stanu, jeżeli istnieje uzasadnione podejrzenie, że Konto jest używane i kontrolowane przez osoby inne niż podane przy rejestracji Konta i/lub kiedy mamy uzasadnione podejrzenie, że konto może być używane w nieuczciwy sposób lub w inny sposób w związku z jednym lub więcej marketingowych partnerów powiązanych z Grupą Betclic Everest.&quot;


9. Napisałem e-mailowo do supportu Expektu, jednak bardzo niecierpliwię się wiadomością zwrotną, dlatego chciałem prosić supportu Expektu o pomoc w sprawie i być może inni forumowicze spotkali się z taką sytuacją?

Niestety nie wiem o co chodzi konto jest świeże tylko ja się na nim logowałem. Oczywiście mogę poświadczyć wszystkie dokumenty, które pomogą w wyjaśnieniu sprawy tj. dowód zakupu laptopa, dowód zakupu telefonu, umowa internetowa, dowód osobisty, paszport itp. pismo wyjaśniające wraz z moim podpisem.

Czuję się zdesperowany, ponieważ z fajnej promocji, którą chciałem polecić znajomym wyszło jak wyszło. Liczę na sprawiedliwość i odblokowanie konta jak i cashback. Może to jakaś pomyłka? Wiem, że nagminne jest rejestracja konta na kogoś dane z rodziny w celu wyłudzenia bonusu itp. ale to nie ten przypadek.

@Expekt &amp; Betclic proszę o pomoc ????
 
dawid1892 2,1K

dawid1892

Użytkownik
2. Po udanej rejestracji od linku polecającego od znajomego i po zalogowaniu od razu zweryfikowałem swoje konto udostępniając swój dowód osobisty.
Weź się nie ośmieszaj, wystarczy że to przeczytałem i już na 99% wiem że chciałeś wyłudzić bonus. Buki nie są głupie więc jak już kombinujesz, to rób to umiejętnie...
 
kuchcik 4,6K

kuchcik

Użytkownik
Support Betclic &amp; Expekt jest od ponad roku nieaktywny, więc tutaj od nich pomocy nie uzyskasz.
Co do sedna sprawy, to się nie wypowiadam. Kolejny forumowy odcinek &quot;Moda na cashback&quot;.
 
uzytkownik-135422 21

uzytkownik-135422

Użytkownik
Nie znalazłem do nich numeru na infolinię. Podałem swój numer telefonu z informacją, że mogą dzwonić o dowolnej porze, jednak chyba na próżno.
Na moją dłuuugą wiadomość z prośbą o wyjaśnienia (co i jak i dlaczego) popartą dowodami, zapisami z chatu i screenami otrzymałem zdawkową odpowiedź:
&quot;Uprzejmie informuję, że nie ma możliwości ponownego otwarcia konta zgodnie z decyzją z Działu Bezpieczeństwa.&quot;
Oprócz powitania i pożegnania nic poza tym ???? Trochę zlewka nie ukrywam. Odpisałem na tę wiadomość i napisałem też do angielskiego supportu. Ciągle liczę, że spojrzą na moją sprawę indywidualnie, a sam nie mam pomysłu dlaczego mogli zablokować moje konto.
W razie czego będę Wam tu relacjonował moją sprawę. Mam nadzieję, że będzie rozwiązana pomyślnie i będę mógł to Wam obwieścić ;)
 
uzytkownik-135422 21

uzytkownik-135422

Użytkownik
Angielski support też nie podaje dokładnego powodu zamknięcia. Wygląda na to, że mogą zamknąć Ci konto i nawet się nie dowiesz dlaczego. Musieli mieć jakieś przesłanki, sama chęć skorzystania z bonusu to nie oszustwo skoro sami do tego zachęcają, ale naprawdę nie mam żadnego pomysłu dlaczego doszło do blokady. Odpowiedź od nich:
&quot;Dear XXXXXX,
Thank you for contacting us. Don’t wait for an email! Get an instant answer to your question through our live chat from 10h to 23h CET.
We regret to inform you that your account has been closed without the possibility to reopen, due to the violation of our Terms and Conditions. We apologise for the inconveniences, and hope for your understanding.
We wish you a nice day and please let us know if we can be of any further assistance.

Thank you for choosing Expekt.
Best Regards,
XXXXX - The Expekt Team&quot;
 
doberman 4,5K

doberman

Forum VIP
Angielski support też nie podaje dokładnego powodu zamknięcia. Wygląda na to, że mogą zamknąć Ci konto i nawet się nie dowiesz dlaczego. Musieli mieć jakieś przesłanki, sama chęć skorzystania z bonusu to nie oszustwo skoro sami do tego zachęcają, ale naprawdę nie mam żadnego pomysłu dlaczego doszło do blokady. Odpowiedź od nich:
&quot;Dear XXXXXX,
Thank you for contacting us. Don’t wait for an email! Get an instant answer to your question through our live chat from 10h to 23h CET.
We regret to inform you that your account has been closed without the possibility to reopen, due to the violation of our Terms and Conditions. We apologise for the inconveniences, and hope for your understanding.
We wish you a nice day and please let us know if we can be of any further assistance.

Thank you for choosing Expekt.
Best Regards,
XXXXX - The Expekt Team&quot;
Mam podejrzenia że w Twoim wypadku chodzi o multikonto lub źle wypełnione dane nie jest tak przypadkiem ??.
 
uzytkownik-135422 21

uzytkownik-135422

Użytkownik
Wszystko wypełniałem raczej w porządku, multikonto też mnie nie dotyczy. Nie wiem może faktycznie gdzieś się pomyliłem przy wpisywaniu danych, ale jak wysłałem dowód osobisty to weryfikacja była pozytywna (mam potwierdzenie na @). Pytanie tylko dlaczego nie chcą mi napisać co było źle a teraz nawet tego nie sprawdzę. Jeśli pomyłka jest po mojej stronie wziąłbym to na klatę i tyle.
Jak myślicie czy jest jakaś informacja, której nie mogą mi przekazać, nawet jakby chcieli? Coś z zakresu ochrony danych osobowych?
 
paypal 1,4K

paypal

Użytkownik
2. Po udanej rejestracji od linku polecającego od znajomego i po zalogowaniu od razu zweryfikowałem swoje konto udostępniając swój dowód osobisty.
-opcja 1
Przypadkiem ten twój znajomy to nie ktoś z rodziny z którym mieszkasz razem pod jednym dachem brat,siostra,ojciec itd? odp. TAK masz kuche

-opcja 2
Twój znajomy logował sie z twojego kompa zapraszajac Cie do buka. odp TAK masz kuche

-opcja 3
Twój znajomy coś kręci.

Ogólnie bukmacherzy nie zamykają kont nowym graczom chyba że zachodzi podejrzenie wyłudzania bonusów.:razz:
 
Do góry Bottom