>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<

Everest Poker

mik 53

mik

Użytkownik
www.everestpoker.com

Dostalem takiego maila:
Twój bonus 50 $
mikol4j! Lato nie jest jedyną gorącą rzeczą! Powiększ swój bankroll i podaruj samemu sobie więcej szans na wygranie dodatkowej gotówki!

Kliknij na poniższy przycisk, aby dodać 50 $ w dolarach bonusowych na swoje konto bonusowe:*


Kliknalem na przycisk wskazany w mailu ale po zalogowaniu do klienta kasy nie ma, nie moge znalezc tez nigdzie LC. ma ktos moze jakies info?
 
suchoparek 1,8K

suchoparek

Użytkownik
Prawdopodobnie 600 punktow Summit-dostawałem ostatnio od kilka bonusow po 25 dol. gdzie musiałem wyrobic 300 pkt i 50 dol-600 pkt
...a tak nie na temat,to juz ponad miesiac czekam na koszulke zamowianą w ich sklepiku [30.05] ????
 
suchoparek 1,8K

suchoparek

Użytkownik
Zawsze chwalełem Everest Poker.
Do dzisiaj.
Wygrałem koszulke [26 maja-Sleper1978]
http://www.everestpoker.com/pl/promocje/online/wspieraj-swoja-ulubiona-druzyne
29 maja 2010 14:34
Bardzo dziękujemy za uczestnictwo w promocji &quot;Wspieraj Swoją Ulubioną
Drużynę&quot;!
http://www.everestpoker.com/pl/promocje/online/wspieraj-swoja-ulubiona-druzyne
W drodze losowania Pana konto zostało zakwalifikowane do otrzymania
nagrody: koszulki wybranej drużyny międzynarodowej.
Poniżej przesyłam Panu kupon upoważniający do &quot;zakupu&quot; koszulki w
naszym Sklepie Summit:6WUxxxxxxxxxxxxW
Aby dokonać zakupu koszulki proszę prześledzić poniższe kroki:
1. Proszę zalogować się do konta,
2. Przejść do strony Sklep,
3. Kliknąć na Gadżety Piłki Nożnej
4. Wybrać koszulkę w odpowiednim rozmiarze i dodać do koszyka,
5. Kliknąć na Zobacz Swój Koszyk
6. Wprowadzić kod (kod bonusowy musi być wprowadzony odręcznie bez
korzystania z funkcji kopiuj/wklej)
7. Sprawdzić.

Koszulka wybranej drużyny zostanie dostarczona na podany przez Pana
adres w ciągu 3-4 tygodni od daty złożenia zamówienia.
...po 6 tygodniach:
6 lipca 2010 21:25
Dziękujemy za otrzymaną wiadomość.
Pańskie zamówienie z dnia 30/05/10 - koszulka, nie zostało odnalezione.
Prosimy zatem o ponowne złożenie zamówienia. Przepraszamy za powstałe
niedogodności.

Dnia 14 lipca:
Z otrzymanych przeze mnie informacji wynika, iż złożone przez Pana w
naszym Sklepie Punktów Summit zamówienie: koszulka - Argentina Home
Shirt Medium, nie może zostać zrealizowane ze względu na brak tego
artykułu w naszym sklepie Punktów Summit. Zamówienie zostało odwołane,
prosimy więc o ponowne jego złożenie po 16/07/10 kiedy to towar
powinien być już dostępny (planowana dostawa do sklepu).
Przepraszamy za powstałe niedogodności.
???? ...no trudno...składam dzis [16 lipca] kolejny raz zamowienie i...
&quot;Przepraszamy,ten kupon nie jest wazny&quot;

 
Do góry Bottom