>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

  • Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

  • EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

    Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

    Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

    Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

William Hill - Ku przestrodze !!!

lemar 75

lemar

Użytkownik
Czat
Stan: Nawiązano połączenie
M (Słuchanie)
M: Dzień dobry, nazywam się M. W czym mogę pomóc?
M: .
M: Witam.
M: Tu M.
M: W czym mogę pomóc ?
PN: 03.12.2012 na czacie uzyskałem od Pani potwierdzenie ze notarialne dokumenty dotarły i konto zostało w pełni zweryfikowane.Zleciłem wypłatę na swoje konto w MB i do dziś pieniadze nie dotarły. Wczoraj na czacie uzyskalem informacje ze konto wciaz czeka na weryfikacje.Zapis z naszej rozmowy. M: Dokumenty zostały zaakceptowane i konto zostało zweryfikowane. M: Dziękujemy za cierpliwość. PN: czyli można wypłacać bezproblemowo? M: Tak dokładnie. Prosze o wyjaśnienie tej kwestii.
PN: dodatkowo dzis dostalem od Pani maila ze mam znowu to wysylac
PN: na Gibraltar
M: Niestety, o tym decyduję Dział bezpieczeństwa William Hill.
PN: ale przeciez ja dokladnie te dokumenty wyslalem o ktore teraz prosza
PN: a Pani potwierdzila
PN: ze one dotatly
PN: mam zrobiony zrzut ekranu naszej rozmowy
PN: i kopie dowodu i rachunku za gaz
M: Użytkownicy w momencie rejestracji konta, potwierdzją regulamin, wedle którego zastrzegamy sobie prawo do żądania odpowiednich dokumentów, celem weryfikacji danych Gracza.
Zgodnie z punktem 5 Warunków Korzystania podanych w całości na stronie:
http://williamhill-pl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/7166
5.3 W pewnych okolicznościach, możemy skontaktować się z Państwem i poprosić o dostarczenie dalszych informacji, w celu dokończenia weryfikacji konta. Z tego powodu, zastrzegamy sobie prawo zażądania, dostarczenia do nas notarialnie potwierdzonych kopii: dowodu tożsamości, odpowiednich dokumentów potwierdzających adres zamieszkania, detali bankowych, wyciągów lub potwierdzeń transakcji. Jeżeli Państwo nie podadzą nam takich informacji, lub nie będą mogli tego uczynić, zastrzegamy sobie prawo do zawieszenia Konta, do czasu dostarczenia nam wymaganych dokumentów. W przypadku uzasadnionych powodów, które będą wskazywały na celowe dostarczenie nieprawdziwych informacji, konto może zostać zamknięte na stałe, wraz ze środkami na nim zgromadzonymi.
PN: ale ja to rozumiem
PN: ale w tym mailu ktory dzis dostalem sa te same dokumenty ktore ja juz wyslalem
M: Tak, zgadza się.
M: Lecz dziś otrzymaliśmy prośbę naszego działu bezpieczęstwa i został poproszony o dodatkowe przesłanie dokumentów pocztą.
M: Jest to standardowa proceduna i niestety się nie da zmienić wymagań.
M: procedura *
PN: ze kazdy wysyala notarialnie potwierdzone dokumenty dwa razy ?
PN: TE SAME ???????????
M: Tak, jest to uwzględnione w naszym Regulaminie.
PN: to jest szok , prosze o cofniecie tej wyplaty zebym mogl nia grac kolejne 2 miesiace w takim razie
PN: i kontakt do osoby gdzie mozna pisac
PN: reklamacje
PN: oraz do organu nadzorujacego WH
PN: oraz o upewnienie sie jeszcze raz czy dowod i i kopia rachunku wystarcza
M: Już podaję Panu adres e-mail działu obslugi klienta:
M: [email protected]
PN: wyplate - mozna prosic o zwrot na konto
M: Proszę zaczekać.
M: Wypłata została cofnięta.
PN: dziekuje
PN: prosze o potwierdzenie jeszcze raz ze dokumenty ktore wyslalem dotarly i zostaly zaakceptowane i prosicie o ponowne wyslanie TYCH SAMYCH dokumentow
PN: zaznaczam ze nie mam zadnego problemu z Pani obsluga
PN: poprostu potrzebuje dokumentacji
M: Tak, rozumiem Pana, potwierdzam.
M: Działania, podejmowane w celu weryfikacji konta, podejmowane są przez Dział Bezpieczeństwa William Hill.
PN: rowniez to rozumiem
PN: wysle jeszcze raz te dokumenty oczywiscie ale i tak zamierzam kontaktowac sie z I B A S gdyz jest to celowe przetrzymywanie pieniedzy
PN: i opoznienie wyplaty do maximum
PN: juz 2 miesiace a spodziewam sie kolejnych 2 o ile wogole wyplace te pieniadze
PN: dziekuje za rozmowe i pozdrawiam
M: Rozumiem, pozdrawiam.
PN: ostanie pytanie
PN: czy rozmowy z czatow sa u WAS archiwizowane ?
M: Tak, ta rozmowa została zachowana pod numerem 121205-002029
PN: ok , jeszcze raz dziękuje

Jeżeli chodzi o kwotę to jest to 431 euro. Konto używane w pełni legalnie bez żadnych przekrętów.
 
Do góry Bottom