>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

  • Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

  • EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

    Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

    Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

    Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

Fortuna bonus

Reklamacje - prośba

M 51

majkel0710

Użytkownik
Cześć,

mam ogromną prośbę do Użytkowników forum.. jeśli ktoś składał reklamację w STS-ie, i byłby w stanie przesłać odpowiedzi reklamacyjne, które otrzymał - reklamacje uznane, odrzucone, to byłbym mega zobowiązany.. można się kontaktować w prywatnych wiadomościach.. jednak prosiłbym o zachowanie kilku zasad..

1. kontakt wpierw w wiadomości prywatnej na forum,
2. zasłonięcie danych osobowych, ważna jest dla mnie sama treść reklamacji, oraz jej numer systemowy w STS,
3. interesują mnie każde reklamacje, nawet te z ponad 6 miesięcy wstecz.. o ile roszczenie się przedawnia, o tyle działanie w postępowaniu reklamacyjnym jest fajnym środkiem dowodowym przy innych wydarzeniach (interpretacja regulaminu, jego zapisów, etc.)..

W związku z tym, że znalazłem przypadek rozpatrzenia jednego zdarzenia, w dwóch reklamacjach na dwa odmienne sposoby uważam, że jest to bardzo dobre rozwiązanie..

dzięki wielkie za pomoc..
 
Do góry Bottom