>>>BETFAN - BONUS 200% do 400 ZŁ <<<<
>>> BETCLIC - ZAKŁAD BEZ RYZYKA DO 50 ZŁ + GRA BEZ PODATKU!<<<
>>> FUKSIARZ - ZERO RYZYKA 100% DO 50 ZŁ. ZWROT W GOTÓWCE!<<<
  • Polecamy się zapoznać
    Regulamin czatu

  • Nowy Projekt na Forum
    WASZE BETY - MOJE KUPONY!

  • EURO 2024 zbliża się wielkimi krokami, wzorem ostatniego Mundialu również na zbliżające się Mistrzostwa Europy wraz z naszymi parterami przygotowaliśmy konkursy na wszystkie spotkania tego turnieju oraz dwa osobne Typery
    BETFAN Typer EURO Niemcy 2024
    forBET EURO 2024 Expert
    W pierwszym uczestnicy zostali wyłonieni w eliminacjach i nie ma już możliwości dołączenia do Typera, natomiast drugi konkurs jest dla wszystkich użytkowników Forum, więc zachęcam do udziału.

    Ogólnie na wszystkie konkursy jest rekordowa suma nagród wynosząca 12 800 PLN oraz ponad 800k punktów reputacji!

    Do odbioru nagród potrzebne są konta u naszych Partnerów, dlatego jeżeli jeszcze nie masz konta u któregoś ze sponsorów konkursów to zachęcam do założenia ich z linków podanych poniżej

    Betters TUTAJ!
    forBET TUTAJ!
    Betfan TUTAJ!
    Betclic TUTAJ!
    Fortuna TUTAJ!
    Betcris TUTAJ!
    Fuksiarz TUTAJ!

Motory waszych marzeń

Baqu 933,9K

Baqu

Forum VIP

Niemiecki koncern wykorzystał specjalnie przygotowane kino do stworzenia reklamy motocykla BMW S1000R, która dosłowanie pozostawia obraz pod powiekami widzów.


Całość można zobaczyć na poniższym filmie, ale skrótowy opis wygląda następująco: za ekranem, na którym wyświetlana była reklama została umieszczona zasłona z wyciętym logiem BMW oraz lampa błyskowa. W momencie, kiedy pod koniec reklamy cały ekran rozbłyskiwał, odpalana była lampa blyskowa. Następnie występujący w reklamie zawodnik Superbike, Ruben Xaus mówił do widzów, aby zamknęli oczy.

A po zamknięciu w ciemności unosiło się logo BMW jako powidok.


Oczywiście, pojawiły się głosy że jest to reklama podprogowa, która jest zakazana w wielu krajach (w tym w Polsce), mimo braku jakichkolwiek naukowych badań wykazujących jej długoterminową skuteczność. Jednak w tym przypadku nie może być mowy o działaniu podprogowym (gdzie bodziec jest pokazywany na tyle krótko, żeby obserwatorzy nie mogli świadomie go zauważyć) - po zamknięciu oczu bodziec jest całkiem długo widoczny i jak najbardziej zauważany przez świadomość odbiorców. To w końcu cały cel tej reklamy.

Z pewnością sztuczka jest bardzo pomysłowa i ciekawie zrealizowana, ale to tylko ciekawostka, żaden ekran komputerowy nie jest zdolny do odtworzenia takiego efektu - po to była lampa błyskowa. Tak więc jeżeli ktoś nie był na specjalnie przygotowanej sali, to może sobie najwyżej o nowym pomyśle BMW poczytać.
 
Do góry Bottom